Shoping!

Helllo!
Idag har det varit en underbar dag med Emma på stan. Vi shoppade och fikade. Jag fick med mig en vit blus, ett bar jätte, jätte snygga vita jeans med hål i och ett bar shorts. Älskar allt jag fick med mig. Vi började med att gå in på H&M, Emma och jag hittade massor av snygga ringar men jag köpte ingen. Jag har ganska många ringar nu men man kan inte få nog. Ska nog köpa en ring där. Men Emma fick men Emma fick med sig en söt ring hem. När jag kom hem åt vi kött och till efterrätt blev det grillade marsmallows. Mums! Nu ska jag packa för imorgon sticker jag till Fridas land. Jag har längtat sååå efter att få träffa henne, har inte sett henne på typ 3 veckor. Jag ska vara där i 3 dagar, men jag vet inte om jag kommer blogga någonting då. Vi får se..
Emma, I love you

/Maja

Kommentarer
Postat av: AMANDA | www.aamandanathalie.blogg.se/ ♥

Sv; Jadå!:) Jag kan fixa allting i veckan!:)<3

2011-07-30 @ 22:15:24
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0