O.M.G

Hej, har precis ätit middag och sitter och mumsar i mig lite sommar jordgubbar och vanilj glass. Idag har jag gjort mer än mycket. Först mötte jag Madde vid Snipen, vi tog bussen till frölunda där vi skulle möta Pennie. Hon hade beställt en klipptid åt mig, så jag gick in på "vacke" och hon satte igång att klippa mitt hår. Jag hade inte klippt mig på ett halvår så hon fick klippa av 1,5 dm!! Fattar ni hur mycket det är? Mitt hår är jätte kort. Det kommer ta ca ett år innan det är lika långt som förut. Det blev ganska snyggt men kort. Sen köpte jag en tröjaoch ett par örhängen från raglady. När Jennie skulle köpa en klänning stod det att den kostade 49kr och sen när hon skulle betalla sa hon i kassan att den kosstade 490kr. haha ! Men Jennie köpte den, eller hennes pappa fick komma och betalla. Sen åkte vi hem till Pennie och lekte catwalk, hih. Imorgon sticker jag till danmark. Det ska bli jätte spännande. Min kompis Sara kommer att blogga den kommande veckan och jag hoppas att ni like it.
/Maja

Kommentarer
Postat av: 98-boyy

Tjeeeeenare snygging!<333

2011-07-10 @ 23:49:40
Postat av: isa

Gud vad snygg du blev med det håret

Hoppas vi kan ses snart

P.s kommer inte härma dig



Från isa till älskade Maja :-D

2011-07-16 @ 09:35:31
URL: http://vastkustbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0