Made of - Nause

tjo!
hemma från gotland/norrland nu.
GOTLAND: vi bodde i ett kontor typ? haha! gotland är en sjuk fin stad, love it!
Igentligen gjorde vi inget speciellt, typ shoppade. Jag köpte ett par shorts ett halsband och ett armband.
Vi åt, chillade. Vi gick på " after beach" där att schtekare är. Haha , det va helt sick.
Ni vet ju att det är stockholms veckan nu. typ alla " schtekare " är först i båstad sen till gotland och sen vidare.
Men veckan efter vi hade varit på after beach kostade det 200 kr inträde för att alla skulle dit den veckan.
Jag läste att en 30 årig man druncknade i gotland på after beach...läskigt..:o
NORRLAND: INGENTING SPECIELLT HÄNDE! VERKLIGEN INGET!
__________________________________________________________________________________________
Älskade hugo!
som ni kanske visste är min hund hugo död:'(
han hade en sjuktdom som var svår att bota och vi såg hur han blev dålig.
Han släpade på sina två bakben.
En gång när mamma skulle gå ut med hali och jag skulle stanna med hugo på trädgården(för att han kunde ju inte gå) så såg han att mamma och hali gick och han ville så gjärna följa med så han sprang igenom häcken och sprang till mamma men sina släpande ben.
men den dagen (12 juli) så åkte hela familjen bort med hugo och vetrinären frågade om vi skulle ta i han sprutan inne eller ute och vi sa ute för att det var sol och fåglarna kvittrade.
Han sprang ut ur bilden och var jätte glad!
sen fick han sömn medel och sommnade.
Sen fick han den sprutan så att hjärtat stoppade.
Och du var han borta:(
älskade hugo!
Kommer aldrig glömda dej min ängel.
Alla minnen med dej kommer jag aldrig glömma.
RIP bebis.
12 juli 2011


stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0