jag är den sämsta i världen att blogga tror jag ;)

JAG SKA BÖRJA BLOGGA PÅ MOBILEN!
Kom hem från jennie för typ ... 30 min kanske, skulle kommit hem för 40 min men en hund hade rymt så jag hjälpte en hem ( vilken djurvän jag är ) men den va sååååååååååå söt en liten chihuahua.
Hos jennie gjorde vi typ ingen..Eller vi badade hoppade studsmatta drack oboy.
Dem ville till konstgräset men jag ville inte ..sen blev vi typ sura på varandra men det löser sej ;)
Igår så sov jag öve hos Vendela och det va mysigt.
Jag var på konstgräset igår. Inget speciellt hände;)
JAG TROR ATT JAG ÅKER BORT DEN 11:DE TILL TURKIET/GREKLAND...!
ÄNTLIGEN BORT IFRÅN KALLA SVERIGE OCH BLI BRUN!
Okej jag har blivigt ganska brun faktiskt ;)
ÅHHH JAG SAKANR MAJA! HOPPAS DU HAR DET BRA MAJA! PUSSSSSSSSS:)

/stiien

hej jennie!

HAHHAHAHAHAHAHHA sööööt matilda! jag dööör så rolig!

jag är mycket brunare idag , nigggaaaahhh !
(bilderna är ifrån fjällis ;)
hade ingen bild på cassi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0