innebandy

Nu saknar man innebandyn. Jag är typ rädd att jag ska tappa allt , typ slagen, hur glad man blir när man gör mål:P
saknar matcherna (även fast det inte gick så bra detta året) och laget.
Goa glada laget! Vi är ett härligt gäng!
Lovisa och Emma! gulliga
där va du snygg eira ;)
"MYS INNEBANDY ;)"
Goa gänget!
älskar dej sönos! :D <3
_______________________________________________________________________________
svar på komentar:
Anonym om just nu::
har maja hoppat ur bloggen?:(
svar:nej inte vad jag vet. Maja har antagligen bara in tid att skriva ett inlägg.Det är ju sommar lov...jag har bara tid för att jag inte ska bort detta sommarlovet (vad jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0