hiss/diss

waa, vad töntigt det låter med hiss/diss men dem flesta skriver ju det :s
Aja , det va länge sen jag gjorde hiss/diss så ..aaaa;)/stinastinastinastinaaaaa
  • Kenza! hon är grymt snygg! hon passar i alla kläder heeeeelt sjukt! blir typ arg hur snygg hon är.
  • Min kamera är en riktig hiss :) ääälskar den! wiiiee
  • min garderob. Den gillar jaaag sjukt mycket! dock inte det som är i men storleken;)(orkar inte ta bild på den.)
  • fest hos mange! heeelt jävla störda är dem som kom på den cp låten! Sjukt dålig låt, inte ens ball.
  • palladium. Dem skorna är snygg och så. skulle vilja ha palladium. Men det spårar. det är hur många som helst som har köpt dem skorna nu . går man på frölunda eller i stan så ser man att ALLA har det. + att jag ser ut som en clown i palladium.
  • ut och springa. Jag hatar att springa! asså det är kul att vara ute och springa med kompisar men själv är döööööö tråkigt. har dock ba sprungit 3 ggr själv, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0