HAHA

, haha för dom om läser bloggen så har jag inte hoppat ut. Som jag skrev så har jag varit i grekland i en vecka så jag har inte kunnat blogga. Så då vet ni. Jag kan förästen berätta lite om grekland. Jag var där i en vecka somsagt, jag åkte på måndag morron och va framme i grekland vid lunch. När vi va framme vid flygplatsen va det ca 1 timme bussfärd. Det var så himmlavarmt i bussen, trodde jag skulle döö, men neeeej...jag dog inte ;)) När vi var framme vid hotellet (jag har varit på det hotellet 2 gånger innan) så letade vi upp vårt rum, packade upp och sen stack vi till den hääärliga poolen. Det var underbart väder, det var varmt och lite blåsigt. När vi hade badat i poolen ett tag gick vi ner till en av restaurangerna (det fanns två). Vi tog alla var sin smothie. På Onsdagen så gick vi till ett litet tivoli som fanns på hotellet. Mina syskon tyckte det va hur kul som hellst, själv tittade jag bara på och tog några snygga bilder. På fredagen åkte vi in till stan. Shoppade lite och åt glass. Det va jätte mysigt ! Alla andra dagar bada och sola vi bara, jag tror jag åt minnst 20 glassa på den veckan, haha ! Nu orkar jag inte skriva mycket mer, joo justee. Kom precis hem från en trevlig familjepiknick. Super mysigt med kakor och salad, kyckling och saft.
Här kommer lite bilder på mig, mig och mig ^^)



















//Maja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0