haha, nu har jag fattat ett starkt beslut!

haha, lite krydd på rubriken;)
Menmen..jag har ju photoshop så jag kan ju fixa lite bilder med photoshop så som →amanda← gör,en jätte fin blogg!
det blir ju faktiskt mycket roligare att läsa bloggen då ;)
men jag suger på photoshop men man lär sej?:o
ge gärna tips i inläggen vad ni vill att vi ska skriva om osv.
ha en bra dag så ska jag försöka skriva lite mer idag :)
BTW: här kommer bilder ifrån gotland2011:)
/stina
och som sagt ...jag ät nybörjare med photoshop.
_______________________________________________________________________
Igår hände det en skum sak:O
issy och madde frågade om JAG(?!) kunde göra en header...och så här ser den ut:
tryck på bilden för att komma till bloggen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0