Grattis syrran!

Grattis kära syster. Hoppas du blev glad för presenterna. Om ni inte fattar så gyller min lilasyster år idag. Hon fick blandannat en råsa OnePiece. Hon ser ut som en liten gris. Hihihi^^ Hon är jättefin! Snart blir det släckkalas och massor av tårta och god mat. Just nu håller jag på att städa hela huset medans Kajsa och Molly (mina systrar) håller på och blåser upp ballonger. Man hör typ varanan minut att en ballong sprängs. Hahha!
Juste, igår va jag på en jätte stor affär som vi kallar coco, för dom har så knasiga gejer. Där köpte jag massor av skoj. Det är typ som Ullared fast lite mindre. Allt är billigare.
Imorgon kommer Maria!



MAJJJAA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0