Gotnatt sötnosar !

Hej, snart ska jag gå och lägga mig, imorgon är en ny dag. Om jag inte har skrivit det så har jag kommit hem från landet. När vi skulle åka hem så va det så jäkla packat i bilden, jag kunde inte se en enda familjemedlem i bilden för att jag hade täcken över hela mig. Och det va inte det jobbigaste, vi skulle äta i bilden oxså. Det blev jätte krångligt. Men vi fixade det och kom hem till slut. Jag och pappa åkte och handlade och sen gjorede vi middag medans mamma va ute och sprang.  Imorgon tänkte jag att att jag skulle vara med Izzy och Madde, eller jag tänkte inte det, jag ska vara med dom. haha, nu sitter jagoch kollar på ett tv-program som jag inte fattar varför jag tittar på, det är jätte tråkigt men det finns inget annat att titta på.
MAAJJAAA

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Javisst, förstod inte riktigt men jag skriver en kommentar när jag har tid!:)

2011-07-24 @ 23:00:47
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0