Förlåt förlåt förlåt

Ohh herre vad dålig uppdatering .. Men nu ska jag iaf uppdatera. Just nu så sitter jag i bilen på väg till mormor & morfar ska vara där typ 3 dagar eller något. När jag kommer hem ska jag göra inlägg och lägga ut bilder ifrån Gotland och så kommer jag ta bilder i Norrland :) JUSTEJA! vi hade fått en komentar som frågade om vilken kamera vi andvänder.. Den frångan kan jag och Maja svara på när jag kommer hem. btw så sitter jag med mammas iPad och lyssnar på fotbollen. 1-1 i förlängning. Om ni undrar varför jag inte har gjort ett inlägg när jag var hemme så var det för att vi fick avlida min ena hund. Som ni kanske vet så har jag 2 hundar och Hugo som var 11 år hade en ska i benet så vi gjorde det som var bäst för han.:( och därför är jag väldigt ledsen, men vi har iaf en hund kvar.HARE BRA !/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0