Födelsedagsfest!

Vad behöver jag säga mer än att det har varit en fantastisk dag? Massor av gosaker, släckten och presenter. Underbart, underbart och underbart! Först åt vi tårta och kakor, sen åkte vi ut med båten till en jättefin lite ö. Där badade vi fast jag  badade bara fötterna. Det va lite för kalt tyckte jag. Sen åkte vi hem till bryggan igen, vi gick upp och på vägen trampade jag i ett myrbo. Inte lika underbart. Men jag blev snabbt glad för vi hittade ett fult träd med körsbär. Jaaaag älskar körsbär. Och inte nog med det, Kajsa fick en hel låta med körsbär av våran faster. Även fast det inte va jag som fylde år, så fick jag 500kr av min kära mormor och morfar, tack tack! Sen har jag även tagit en hel del bilder också. Om någon timme ska vi äta middag. Hoppas det blir nått gott. Kanske hinner jag med ett kort inlägg senare mot kvällen.
Dagens bilder
MAAJJJAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0