thanks jesus!

Herre min gud, dom 2 senaste veckorna har varit ett rent ut sagt helvette, förlåt för dåligt språk med det är sant! Det kändes som om jag skulle gå in i väggen, hehe! Men nu har jag inga läxor, och jag tänker inte göra ett skit nu...bara slappa och njuta av livet. Imorgon är det "kompisarnas dag" eller vad tusan det hette. Vi ska iallafall vara snälla och kolla på film..fast jag är ju alltid snäll och rar. Och efter skolan ska jag vara med Frida, vi ska åka in till Frölunda tor för jag ska köpa en nyårs kjol som jag har valt ut och sen ska vi åka in till stan för Frida ska färga sitt år och kanske klippa sig, antar att hon ska det. Sen sover jag över hos henne, en bra början på helgen!
Idag har jag varit med ÄLSKLINGS TEA! Men förs kikade jag in en stund hos Frida, för hon har fått en katt, jag vet! Det är awesomme, och gissa vad den hette när dom köpte den... MAJA! OMG, men det namnet behöll dom ikke! Sen gick jag och Tea hem och kollade på High school musical! Jag och Tea=töntar livet ut! Pusshej/maja &godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0