Svar på frågestunden del 1/maja

maja har du en iphone?
Ja, jag har en Ipone. Det är en 3GS och och jag köpte den fär drygt en vecka sen.
Hur mycket får ni i månaden?
Jag vet inte om du menar läsare eller veckopeng XD Men jag antar att du menar läsare & vi får ganska olika, det kan vara från 50-80 läsare per dag men oftast ligger det runt 60.
Favoritbloggar?
Jag läser ganska många bloggar men mina favoriter är
www.kenza.se
www.hannalovisasol.blogg.se
www.hejsanalexs.blogg.se
www.keela.se
www.aamandanathalie.blogg.se
www.matildalilja.devote.se
www.finafirren.devote.se
Har massor med mer bloggar men det är domhär jag kom på!
Favorit outfit?
Jag har ingen favorit outfit men oftast har jag på mig en en Odd Molly blus eller nått liknande och då har jag oftast jeans men det. Men det jag oftast går runt i (IAF om jag är hemma) är min One Piece eller en gossig mjukisdress, typ Juicy.
Drömoutfit?
Min drömoutfit är nog nånting i Kenzas stil. Älskar hennes stil, men hon har en ganska speciell stil så vet inte riktigt hur jag skulle se ut i den :PPppPppPPp
Vad vill ni göra i Framtiden?
Jag vill bli en designer och ha ett stort, snyggt kontor i New York. Ha en jätte snygg och sexii man (!!) och lha ett jätte stort, fint lyxhus med pol och en liten söt dotter som jag ska skämma bort. Sen när jag blir lite gammlare ska jag bli en Hollywood fru XD That's my future!
Snyggaste killen på skolan?
Haha, vad är det för fråga?!  I keep it like a secret!

Något som ni vill ha, önskar er?
Jag har en lång "vill ha" lista men jag kan ge er ett litet smakprov:
Primeboots (håller på att sparar)
Kuddar och saker till mitt rum
Massa med snygga blusar
En turkos Juicy dress
En Mark By Marc Jacobs plånbok/väska
G-star jeans (tror jag kanske ska köpa det imorgon, OMG)
Hoppas ni är nöjda med svaren, fortsätt ställ mer frågor!/maja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Månadspeng, veckopeng? Hur mycket får ni?

2011-12-26 @ 19:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0