Soccer

Heeej, snart är det fotbolls träning och det ska ju bli skönt...BARA DE ATT DET ÄR SVIN KALLT UTE! Men men, det är bara att bita ihop och köra hårt. Har för en stund sen ätit litte köttiga bullar (köttbullar XD) och gjort lite NO. Tidigare var jag en stund med Tea och vi skratta ihjäll css som vanligt..eller rättare sagt, jag skrattade ihjäll mig när Tea skulle ha en ny pp. Hon stog och poasade (stavning) jätte roligt och så filmade jag istället för att ta kort, hahahahha hon blev skit arg. Men sen hämnades hon med att lägga ut en as ful bild på mig när jag tar en egobild på teas mobil och gör världens dubbel haka! TACK än en gång! Ha det bra, pussheej!
Piece life out/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0