Oppss...

Hej, jag har visst "glömt" att blogga, haha! Men jag har heller inte hunnit, har 3 prov och franska och massa annat. En annan sak som har hänt är att min mobil dampar loss, har en himmla konstig mobil, alla saker raderas och ibland går det inte att ringa, ska lämna in den imorronnnn...nu känns det bra att alla vet det.
Halva dagen idag kollade vi på film i skolan, bröderna lejonhjärta och jag säger bara ett ord LOL! Seriöst, den är verkligen dålig gjort. Ta draken t.ex, det ser ju för katten ut som om en 3 åring har gjort den, nej föresten, det ser ut som att nån har trampat på en bajskor och sen har den stelnat och sen har dom klistrat på två löv som vingar!!! Men nu ska jag inte vara så kritisk......DE ÄR JU SUPER DÅLIGT GJORD! Men nu lämnar vi det ämnet för det är ingen som bryr sig, ha det bra!
Miss you maddiizzzz, smsa mig om du ser detta!♥

/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0