Lördagsmys med Elin!

Heh hej, sitter just nu och kollar på sex and the city med Elin, med en B&J, julmust och en fet godispåse! Kan det bli bättre? Svar: NEJ!
När jag och Elin skulle åka och köpa godis klockan 8 och första tabben var när vi skulle lämna en tbx en hyr film på kvantum, då var den tydligen 2 timmar sent så då fick vi betalla 25:- sen när vi skulle betala godiset och glassen så saknades de 3 kr, men då gjorde vi hundögon till ICA människan och då gick vi därifrån med ett glatt leende, den snälla damen gjorde våra kväll! Sen kom vi till busshållplatsen och då var det 15 minutos innan bussen kom, sen när den kom tänkte vi att vi skulle hämta en film hos Elin på vägen så vi hoppade av. Sen när vi såg att de va så mörkt så orkade vi inte, haha! Sen var jag en sväng med Tea på Frölunda. Jag fick med mig den där tröjan jag visade förut, ha de bra pusshej/maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0