Liger är och degaarr :pPPPppPpP

Heej, för en stunt sen åkte Elin hem och vi har typ inte gjort nått. Bara kollat film och spelat spel på mobil. Visst låter det kul? Haha, men vi hade faktiskt kul! Innan det var jag en stunt med Tea och vi köpte godis på ICA. Sen kollade vi på 3 filmer. Det känns som att jag bara har degat idag XD Men det är väll sånt man gör på lovet. Glömmte berätta att jag sov över med Madde och Matilda i torsdags, fun fun! Ha en bra kväll, nu ska jag ta en kopp te och kolla om det kommer nått bra på TV ikväll. & imorgon är det nyårsafton, så i helgen kommer jag nog inte blogga för då åker vi och firar nyår i Lysekil!/maja

Bild på den nya skinnjackan (Jofama by Kenza)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0