Flickan som åt för mycket och sprängdes i luften(!!)

Hej hej, sitter och är så himmla mätt. Det började med att jag kom hem från skolan, kände hur socker suget tog över hela mig och tog en macka men nuteller och en bullmacka. Jag vet, det är onyttigt men vad skulle jag göra?! Jag var bara tvungen annars...jag vill inte äns tänka tanken. Men sen skulle jag hem till mormor och morfar för att plugga i lungn och ro, då kom mormor med en stor fet bulle och en kopp te. Jag var fortfarande mätt efter mackorna, men jag såg hur bullen bara skrek efter att få bli uppäten HAHAHHA! Så den slank ner lätt och fint i magen. Sen när jag kom hem blev det grädd pasta med kycklig, jag dör! Min favorit rätt, och jag fick knappt ner en pasta. Och detta var sagan om flickan som åt för mycket och sprängdes i luften! Skämt och sido, jag tror jag får rulla till skolan imorgon. Och sen behöver jag nog inte äta på en månad. Nu ska jag...typ bara plugga för matte provet imorgon hejdå sålängeee/maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0