dizzzz/hizzzz

hola!
tänkte hissa och dissa lite...? haha säger man så? låter väldigt töntigt..haha men aja..
HISS
  • Fredagar. Fredagar är riktigt chill, äälskar fredagarna, speciellt när dem är slut :p
  • Dagarna innan julafton, jätte mysigt!
  • Julklappar! vem gillar inte juklappar
  • Folk som skriver om kärlek på sin blogg! haha jag tycker att det är kul att läsa när andra skriver om sina kärleks problem. haha för ingen kan göra något åt det.. hihi..:P
DISS
  • Skolan är en STOR diss! och det är prov också men jag tycker nästa läxa är värre än prov. prov är inte så jätte jobbigt om man har pluggat och kan iallafall lite av det.
  • SO!!!! fucking hate SO! asså vi fick våra typ omdömen hem skickade idag och jag var godkänd i allt förutom SO för jag var på väg att bli godkänt , asså fml! Plus att vi arbetar jätte konstigt på lektionerna...jag förstår mej inte på den läraren riktigt...
kom precis på att jag har läxa i SO tills på onsdag :/ HATAR SOOO får damp! fmmmmml
/stina

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HÖÖR UPP!

Nu ska jag göra min första Veckans blogg!



För att vara med klicka på länken!!!

http://lovisasmode.blogg.se/2011/december/ga-med-i-veckan-blogg.html

2011-12-06 @ 17:33:43
URL: http://lovisasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0