Bra uppdatering, njaa..

Hej, ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag har haft mycket att göra lixom, bl.a att njuta av alla mina fina klappar, typ min Ipad♥ Överlycklig, sen fick jag en Jofama By Kenza skinn jacka! Sen fick jag en Odd Molly blus, en kjol och lite småsaker typ som iphone skal, bed hed shampo och godis! Sen fick jag ett kort så att jag kan fixa ögonbrynen. Sen fick jag ett bank kort också men det får jag inte förän i januari, så fick jag lite moneyy som jag kan lägga in på det sen.
Idag har jag varit hos Tea, vi sminkade oss jätte konstigt typ. Men sen provade vi lite kläder och åt godis, kommer inte bli hungrig på 1000 år. HA DE BRA SÅ LÄNGEEEE!♥
/MAJSANNNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0