27 december

Hej på er, har precis ätit middag och ska snart sätta på mig muskläder. Har idag varit på Frölunda med Tea och det var jätte kul, först råkade vi välta ner lite tvålar (inget gick sönder!) och sen var de en kvinna som råkade putta Tea in i en barnvagn och tjejen som ägde barnet och barnvagnen gav oss värsta bitch-blicken! Jag fick med mig en ring och ett halsban och en stickad tröga från ragady (F.A.V). Sen när jag kom hem fick jag hem min beställda och efterlängtade Jofama by Kenza jacka som inte hann komma till jul. Den var skit snygg och passade perfekt! Jag och Tea kollade på en jätte bra film när vi kom hem från Frölunda, Brides Maids. Värt att kolla på. 5 toast a 5 möjliga! Pusshej/maja
Before I die..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0