Uppdatering i..

Hej, ska försöka uppdatera min garderob med lite nya, spännande kläder. Idag har jag shoppat med snällaste mamman. Vi va på frölunda och det va aweesommee! Jag köpte lite grejer till skolan och lite annat skoj. Jag ska lägga upp bilder. Men idag har jag iaf städat huset om det är någon som bryr sig..haha? Men jag får 100kr för det. Haha, jag ska försöka spara mina pengar (ska se hur bra det går...).Men sen har vi också satt upp våran nya studdsmatta, den är jätte stor och jätte bra studds. Men imorgon ska jag vara med Tea och Linda och Matilda om hon vill:DD Nu ska jag sova men ha det så bra sålänge, puss!



Sportlinne: H&M



Hello Kitty- datafodral: Typ bokia (eller nåt sånt)



Kaländer: Bokia (Kan passa på att medela att jag har målat naglarna, tycks?)



Halsduk/skarf: Raglady



Blus: Åhlens
Förlåt för dålig bildkvalite men bilderna är tagna men Mac-webbkamera!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0