Tell the world, im coming home

Hej, äntligen hemma. Borta bra, men hemma bäst lixom. Men det har varit en grym vecka men bad, FOTBOLL, snygginar, kompisa mm! Det va en as fet cup. Det började med att jag åkte dit med Matildas goa mamma XD Sen kom vi fram, vi packa upp och sen tror jag vi åt. Nästa morgon satte tränarna på Vamos a la playa som planerat och helt random ställer jag mig upp och dansar. Haha jag måste ha sovit för jag kommer inte ihåg nått typ men alla tränare börja skratta och jag stot och dansade. haha! Men sen va det då match, vi vann men 2-0. Andra, 5-0. Tredja och fjärde förlorade vi mot två råa och super töntiga lag. Vi började deppa men sen nästa dag så vann vi vår första men förlorade. Det slutade med att vi kom trea i B. När vi skulle hem stanade jag, madde och Jennie vid Donken och tog oss lite att äta. Det skutade med en glass också. Sen sa vi farväll och vi sattre oss i olika bilar. Jag och Jennie satt i samma bil och sms:ade men vår kära firre-lirre madde. Nu ska jag ta mig en kvällskika och sen krypa ner i min säng.


Juste, vi va på Eskils´s discot! Här är jag och Matilda i bilen på väg dit. Discot va awesome!

/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0