skolan

va inte så tråkig idag. Faktiskt. Slutade typ halv tre idag och jag kom hem för en timma sen typ. Jag har ätit gjort lite matte för att jag är inte säker om vi hade det som läxa eller inte. Va inte klar endå så det va ju bra att jag gjorde klart det då. Vi har gått i skolan i två dagar och jag har inte fått skåp. Kan dem inte skynda sen lite eller? Första dagen va det ett helvete att gå i skolan men idag va det helt ärligt typ ...roligt? kanske för min klass är så awesome.
Vårat schema suger. Hade två timmars svenska idag med 10 minuters rast. Imorgon har vi språkval. Jag hatar hatar hatar jävla spanska. Jag vet inte om jag ska byta språk eller inte, orka liksom börja om ett helt språk./stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0