Shoping!

Halloj! Kom precis hem från en liten shoppingtur men Emilia och Lovisa. Jag köpte inget mer än en frapino (stavning) men Lovisa shoppade loss. Hon köpte en kaffe mugg för hela 49 spänn. En riktig shoppingdag för hennes del. Men Emilia satsade stort, en body splash och en sak man tar bort finnar med. Den var jätte rolig för det va som en borste som man borstade på huden, haha! Den funkar säkert jätte bra.. Men sen satt vi jätte länge och pratade på caffet och sen tog vi bussen hem. Det var så fu**ng varmt på bussen så jag trodde jag skulle döö!  Fast jag överlevd. Nu sitter jag är och är lite deppig, skulle egentligen vara på väg till innebandyn men Lovisa men jag är typ sjuk. Asså jag har inte typ magsjuka eller något det är bara typ att jag är jätte förkylt. Nyser och hodtar hela tiden. Och så får man snyta sig hela tiden (_) <----- carebox. Men nu ska jag göra mina läxor som den duktiga flicka jag faktiskt är..

/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0