Riktig Svensk sommar

Facbookar lit, sover lite, haha skoja. Men har precis tittat på Allsång och då kom min favvorit, "jaaa dee ät bögarnas fel, bööögarnas feel!" Haha,as roligt. Men idag fär några timmar sedan kom jag hem från sommarlandet, as gött va det. Jag är som fisken i vattnet när jag ligger i min solstol. Vi har gjort lite allt möjligt på Fridas land. Badat, shoppat, badat, hoppat från jätte höga klippor neri vattnet, badat, åkt båt och ätit god mat. Och vi har tagit massor av sommriga bilder. Imorgon blir det träning med det bästa laget i världen. Och på torsdag åker vi till Eskilscupen. Det ska bli så himmla, himmla kul! Längtar, men imorgon får jag gå upp klockan 9 för då ska vi träna hela daaan. Och jag måste packa. Nu vill jag titta på TV och mysa.
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0