Oskar Linnros

Hej, igår va jag på Oscar Linnros på Liseberg. Han va as grym men vi orkade inte titta i mer än en halvtimme så vi gick bort till Atmosfear. Och gissa vad, jag åkte den. Jag börja typ gråta när jag stod i kön. Men sen när jag hade åkt den så va det as skönt. Jag åkte den lite senare än alla andra men jag har typ inte varit på Lisse så mycket och när jag va där så va atmosfer avstängd. Idag vet jag inte riktigt va jag ska göra, va med nån kompis kanse..


Bilden är tagen av MIIIG!

/Maja

Kommentarer
Postat av: Jossan och Ida

Nu är del 2 uppe av vår london-film, där vi btw träffar Justin Bieber och går på hans konsert :D Snällt om du skulle kunna lämna en kommentar om vad du tycker :) kram

2011-08-16 @ 21:57:41
URL: http://jodas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0