Not my day..

Hej, ni kan inte gissa vilken dag det har varit idag. Imorse väckte mamma och pappa mig vid halv sju för att de skulle sticka till jobbet. Men jag började klockan 9 så dom sa att jag kunde sova lite till. Men jag hade inte ställt klockan så jag vaknade inte fören klockan va 9.47 och när jag satte på mig hade jag massa missade samtal. För jag skulle möta en tjej klockan 8.40. Jag fck panik så jag drog på mig ett par shorts och en blus och sprang ner till undervåningen och drack fil rakt ur paketett och sprang till ytterdörren. Sen när jag va framme vid skolan kom dom andra yt från klassrumet för då hade jag missat hela första lektionen. men min lärare sa bara:
-Det kan hända den bästa.


/Maja

Kommentarer
Postat av: Isa

Men jag da det var ju inte bara tea! som vänta

2011-08-24 @ 20:46:42
URL: http://vastkustbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0