mobilen sönder

jaa,,,,mobilen heelt död..får leva på min dator nu mera....
För typ 15 min sen kom jag hem från cassi.
Vi gjorde inget speciellt..haha eller joo;) vi plockade svamp uppe i min skog och så ba skriker jag och springer iväg och Vendela & cassi får också panik så dem gör samma sak.
Jag sprang där ifrån för två getingar bet mej men Vendela och Cassi fick ju panik för jag fick det... tills den märkte att dem också hade fått det.
Det gjorde huuuuur ont som helst.
Asså det är svårt att beskriva^^
men sen så tappade/slängde jag iväg påsen med jätte mycket svamp och ingen av oss ville gå till baka och ta den. Men vendela hon verkligen ville det så hon tog på sin min OnePiece,halsduk,hanskar,skidglasögon, & stövlar.Sen gick hon upp dit och Jag & Cassi stod där nere och vänta. Men hon fick den iaf:)
Men heeeela kvällen så hade jag ont för dem där idiot getingarna:P....
/stina
iden skogen är det ett geting bo ;o

Kommentarer
Postat av: Veeeeeeeeeeeendeeeeeeeeeee

Stina förstår du hur stor min han var dagen efter?



Asså den var stor röd och svullen som en tjock unge som älskar kakors hand:O



Asså vi var sjukt nära att åka till sjukhuset!

2011-08-15 @ 14:43:57
Postat av: Veeeeeeeeeeeendeeeeeeeeeee

Stina förstår du hur stor min han var dagen efter?



Asså den var stor röd och svullen som en tjock unge som älskar kakors hand:O



Asså vi var sjukt nära att åka till sjukhuset!



höhhöhö <3

2011-08-15 @ 14:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0