I'm singing in the rain!

Tjaa, kom nyss hem från den blötaste tränningen genom tiderna! Asså herre min gud vad det regnade. Så fort jag kom hem tog jag en brännhet dusch! Snacka om att vi blev blöta. Men idag var jag med Tea och Matilda. Efter skolan cyklade jag och Tea hem till Matilda och det va lite krångligt att hitta. Men till slut hittade vi rått vääg. Men Matilda hade inte kommit än så vi satt och snackade med hennes katt som satt utanför, vi tre blev lixom BFF!!! Nej, men efter en stund kom Matilda och vi kunde kliva in i hennes prinsess slott (hennes hus XD) OMG, jag skrev EXDE!! Håller jag på att bli en tönt?! Iallafal så satt jag, Matilda och Tea och snackade lite och sånt som töser gör. Men nu ska jag och min onepiece gå och lägga oss. Så men denna text säger jag........godnatt!


/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0