I'm home

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag på fotbollsplanen. Jag har så himmla ont i fötterna så jag typ vill skrika. Men jag har precis ducshat (stavning) och sitter och dricker något som är jätte gott som jag inte riktigt vet va det är. Men iaf så har det varit en jätte kul me jobbig fottbolls dag. Det började med att jag fick gå upp halv7 för att jag skulle hinna göra massor av saker innan jag skulle iväg. Så ävaen fast jag gick upp jätte tidigt så kom jag försent till Isabelle(jag skulle cykla men Isabelle till träningen). Och jag kom försent för att jag inte hittade dom duma nycklarna. Men sen kom vi ändå i tid till träningen. Vi gjorde lite övningar och tränade i typ 2 timmar och sen va det lunch. Sen va det träning i typ 2 timmar till. Efter träningen så skulle vi bestämma vilken låt vi skulle ha när våra tränare skulle väcka oss på cupen och när vi skulle värma upp innan matcherna. Det blev Vamos a la playa. Den är grym. Efter träningen stack jag och mammis och kollade mina linser. Jag ska få månadslinser också. Det gick jätte bra och så köpte jag sport-bh (rosa) och matchstrumpor. Och lite sånna növändiga grejor. Sen när jag och mamma skulle handla mat så ville jag köpa en kockosnöt. Haha, så efter maten hade jag tänkt att det skulle bli kockostöt. Jag har aldrig ätit det förut men jag gör ett inlägg senare så får ni höra hur det smakade.

/Maja

Kommentarer
Postat av: Anonym

wb f-97

2011-08-04 @ 12:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0