Hej trött?

Hej, i natt sov Veeendelaaa och Maadddeee över hos mig. Det va typ "Fest hos miig"! Vi va typ uppe till 3, sen orkade vi inte va uppe mer. Vi satt och kollade på Hannah Monthana men jag sov hela filmen. Egentligen skulle vi se Scary Movie men vi orkade inte se på den då så vi såg på den idag iställes. När klockan var typ 1 eller nått kom Maria och vi partade lite till (eller inte)! Vi satt typ och kollade film och åt fiskåinnar.Igenligen skulle jag sova hos vendela men jag orkade inte för jag är mega trött! Nu har jag bakat kaka och jag smakade smeten och den var super! Jag tipsar: Chokladkaka med bitar av mörk choklad, den är toppen!


/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0