Hej allesammans!

Hej, idag har varit en unerbar dag. Men jag kan börja med gårdagen. Igår va jag med Tea. Då ringde Maria och undra om hon fick vara med, men det fick hon inte..haha, nej jag skoja. Det klart hon fick vara med. Innan hon hade kommit så hade jag och Tea tagit lite bilder. Egentligen skulle vi tälta men det regnade  för mycket så vi dygnade hemma hos Maria. Så för att man ska klara att dygna, (enligt mig) måste man ha typ en jätte stor cola, burn, och godis och chips. Vi klarade till klockan fem på morgonen, sen va vi tvugna att sova. Vi suger på att dygna, eller asså vi är inte bäst XD Men när klockan typ va 3 så bestämmde vi oss för att vi skulle sminka varandra, haha. Det va as kul. Men nu sitter jag här och har precis kommit hem från en myskväll hos Tea. Men innan det så va jag, Maria och Tea på frölunda. Vo skulle köpa skolsaker men jag köpte inget för jag ska åka dit med mamma. Men nu ska jag sova, imorgon ska jag va med Sara och Tea!


Jag och Tea har köpt lite godis..

/Maja


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni bästisar??

2011-08-19 @ 13:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0