Goodmorning

Hej, förlåt at jag inte har bloggat. Men jag har varit md Elin och Madde dom senaste dagarna och det har varit as fett. Först så va vi hemma hos Elin. Vi tittade på svamp-bob och lite olika skojiga program XD Sen gick vi hem till mig, packade mina saker och stack hem till Madde. Där fick vi mat av hennes mamma. Sen gick vi och köpte godis för 201kr. Haha, vi åt upp allt. Eller det va inte bara godis. Det va typ chips och läsk och bullar:D Nästa morgon vaknade vi klockan 10 och då skulle vi spela wii. Men då va bateriet i kontrollena slut så det blev inget. Då bestämmde vi oss för att vi skulle till kungsmässan. Det ligger bara en kvart bort från Madde homiee. Jag fick med mig en ring och två super läckra armband..(haha, läckra? Jag låter som en tant!) Men dom va as snygga. Nu ska jag sticka till Isabelle, puss.



/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0