↓fem saker ni  kanske INTE visste om mej:
  • Jag älskar att måla, det är sjukt roligt.
  • Jag gillar att städa mitt rum, fast igentligen bara när jag vill.Ibland får jag en sån kik att jag MÅSTE städa och jag blir jätte ordentlig.
  • Jag plattar inte mitt hår på sommarlovet.Jag har oftast uppsatt hår för att ingen ska se det;)
  • Jag har världens bästa kompisar. Ni betyder sjukt mycket. Undra hur jag hade varit utan er?
  • Jag älskar disney channel, kollar på det jätte ofta, men det är igentligen inte så bra program men jag fasnar liksom endå för det. Okej, vissa program är sjukt dåliga..haha det finns typ inget bra, men men....
/stina

Kommentarer
Postat av: Alice

Jätte fin blogg! följa varannpå bloglovin? :D

2011-08-10 @ 13:29:38
URL: http://littlemisscool.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0