18.29

hej hej!
längesen jag uppdaterade men aahh.Just nu sitter jag och kollar på Desperate Housewives, jag fick låna sesong(stavning, haaha) 4 av Alma och Vilma.Vi ska väl snart äta...Jag sov över hos alma och vilma i går till idag och Cassi va med. Vi gjorde inte direkt så mycket? Men sen typ vid 12-13 tiden cyklade jag hem för jag skulle passa lilleman (min hund Hali som kallas lilleman) jag gick ut med han och gav han mat sen tog det kanske 10 min och då sov han..medans det så hade jag ett litet eget spa typ..tog på mej en ansikts mask för jag har en finne(för er som undrar) och jag HATAR finnar, finns det något äckligare? -nej! men aja sen medans den typ "torkade" i ansiktet så målade jag naglarna, städade rumet lite gran (typ tog bort kläder från golvet) men mitt rum är INTE färdigt städat kan jag säga...man har verkligen ingen ork på sommarlovet, jag sitter liksom i min säng med myskläder när du är soligt ute..Men nu ska jag käka och stänga av datan så jag uppdaterar mer imorgon bitti! /stina♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0