11.07

Hej, har precis atit frukost och vaknat. Kollade in det sista avsnitten an "Flyg 29 saknas". Dom är as bra, haha! Men idag ska jag väll va med några kompisar. Men igårkväll läste jag ut en jätte, jätte bra bok som heter "Elsas mode". När jag köpte den hade jag ingen anng om att den va så känd. Jag köpte den i början av sommaren men har lixom inte haft tid att läsa ut den. Men den är iallafall jätte bra, rekomenderar den verkligen. Juste, igår va jag med Tea hela dagen. På kvällen åkte vi och kollade när vårat damlag spelade. Jag vet inte riktigt hur det skultade för vo gick lite tidigare men när vi lämnade matchen stod det 2, eller 3-1. Jag kommer inte riktigt ihåg. Men det va en bra match. Nu hade jag tänkt mig att jag skulle göra mig iårdning och lite sånt, ha de!


/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0