ganska dålig uppdatering ^^

vilken fett dag asså!
solen skiner , allt är grönt, och jag sitter inne i mitt rum och är inne på datan ....((:
igår så kunde jag inte skriva i bloggen för jag hade inte tid men igår så va det ju maskerad och jag var en bäbis (otrolig fantasi) eller det va jag och en kompis.
Man röstar så här på någon i klassen som ska vinna och sedan gå till bamba och så ska domarna rösta på vem som ska vinna av alla i hela skolan ...:D
I våran klass vann otto som typ var en militär/cod spelare....haha!
Jag röstade på vilma för att reta henne ,,hon var en fjortizzzzz :D
igår gjorde jag hål i mina byxor som faktikt blev ganska bra :)
Efter skolan badade vi igen , och det a sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kallt.
Vilma skulle spela match så hon stack och spelade match.
Jag kollade på matchen tillsammans med Olivia och Sofia men så var det ett disco samtidigt vid skolan som typ alla var på tydligen ? ...
Men iallafall sedan kom typ Hugo , Daniel och några till och prade med oss och kollade på matchen.
ciao
/stina♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0