Du är underbar !

Heeej !
Idah har jag varit i skolan, första lektionen gympa.
Sen va de matte, franska och slöjd.
Vi hade håltimme också och då åkte jag och EmmaLj hem till henne och
drack iste och åt bullar :)
Efter skolan var jag med Lovisa och vi tog massor av fina bilder.
Vi gick typ runt hela stan HAHA
Jag fick ont i fötterna
Nu sitter ja o laddar upp alla bilder på fejan och äter middag
Imon hade ja kanske tänkt att sova över med Lovisa, och spela fotbolls match KUUL
Jag vet att våran blogg nt ser så bra ut just nu men den ska fixas
Igår va de Barca vs Reeeal











Älskar dej !

//MAJA



Kommentarer
Postat av: Isa

Ily More !!!!!!!!!!!!!!!



ILY!!!

2011-04-29 @ 07:12:14
URL: http://lovlysweetcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0